اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید مدیریت شود

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید مدیریت شود و برنامه های فرهنگی و مناسبی برای این عزیزان در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید مدیریت شود و برنامه های فرهنگی و مناسبی برای این عزیزان در نظر گرفته شود.

 

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در این جلسه که با دستور تقویت مدیریت بهینه اوقات فراغت و ترویج تفریحات سالم برگزارشد افزود: جوانان ایران اسلامی همواره مدافعین واقعی انقلاب بوده و هستند و به جرات میتوان اذعان داشت که اغلب پیشرفتهای صورت گرفته پس از انقلاب توسط جوانان به سرانجام رسیده است.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به مدیریت بهینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در جامعه ادامه داد: دستگاههای فرهنگی می بایست مثل همیشه اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

 

این مقام مسئول مدیریت بهینه اوقات فراغت را حرکتی بسیار موثر در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و بیان کرد: مسئولان فرهنگی و اجتماعی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

در ادامه این جلسه «سیامک سلیمانی» نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم غیرتمند ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که هیچ فشار سیاسی، اقتصادی، نظامی و حتی عملیات روانی نمی تواند خللی در عزم واراده آنها وارد کند و همچون همیشه پای ارزشها، آرمانهای انقلاب و رهبر کبیر انقلاب ایستاده اند.

 

فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اهمیت دستور جلسه بیان کرد: افزود: برنامه ریزی برای فضای مجازی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از ضروریات عصرحاضر است.

 

وی از دستگاههای ذیربط خواست در راستای تولید برنامه های فرهنگی هنری برای فضای مجازی و برنامه ریزی برای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی، حرفه ای و تفریحی قدم بردارند.

کد خبر 1070688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha