۳۰ گروه تبلیغی آموزش دیده برای انجام فعالیت فرهنگی در سواحل داریم

حجت الاسلام شکریان با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در نوار ساحلی مازندران بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این مناطق تأکید کرد وگفت:۳۰ گروه تبلیغی آموزش دیده برای انجام فعالیت فرهنگی در سواحل داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«ناصر شکریان» امروز(۶تیر) در همایش ساماندهی سواحل، جنگل و تفرجگاه‌های استان مازندران بیان کرد: جلسه فرهنگی توسط ارشاد برگزار نشد، دنبال مانع هستیم؟ آیا مسائل فرهنگی مسئله دست چندم است؟ بله اگر نباشد بودجه تعلق می‌گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران افزود: تفکر برخی از مسئولان ما صحیح نیست، یکی از موانع این است که شما مجریان طرح را درست انتخاب نمی‌کنید، نیروهای ارزشی انتخاب شوند بهتر است.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به ضعف در یادآور شد: توجه به زیرساخت‌ها نیز ضعیف است، مصوبات این جلسه باید به اجرا برسد، ما ۳۰ گروه تبلیغی آماده برای حضور در سواحل را داریم ولی جای خالی اعتبارات و بودجه احساس می‌شود.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در نوار ساحلی مازندران بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این مناطق تأکید کرد.

 

این مسئول با بیان اینکه محرم در پیش است و تاسوعا و عاشورا همزمان با آخر هفته است، عنوان کرد: سه روز تعطیل داریم، خواهشمان این است که از الان با عواطف و احساسات مردم ولایی مازندران بازی نشود، کسانی از آن طرف دنیا نیایند ناهنجاری ایجاد کنند.

 

حجت السلام شکریان با اعلام اینکه یکی از معروف‌ها حضور حماسی مردم پای صندوق انتخابات بود، اظهار کرد: مردم در این شرایط کرونایی، مشکلات معیشتی و برخی از مشکلات فنی آغازین ساعات برگزاری انتخابات حضور حماسی رقم زدند از هیات‌های مذهبی، مبلغین،  مداحان و نیروهای جهادی باید تشکر کرد‌.

کد خبر 1070690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha