شهرستان اندیمشک به قطب بزرگ شیلات تبدیل می‌شود

جهانگیری با اشاره به اینکه ۲ پروژه بزرگ شیلات در شهرستان اندیمشک در دست احداث هستند گفت: در آینده نزدیک و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اندیمشک به قطب بزرگ شیلات تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (یکشنبه ۶ تیر) در نشست شورای اشتغال شهرستان اندیمشک اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی اندیمشک فعال و پویا هستند که حجم سرمایه‌گذاری در آنها کم‌سابقه است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: شهرستان اندیمشک پتانسیل و ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد که لازم است آنها را به فرصت تبدیل کرد.

 

وی با اشاره به اینکه ۲ پروژه بزرگ شیلات در شهرستان اندیمشک در دست احداث هستند اذعان کرد: در آینده نزدیک و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اندیمشک به قطب بزرگ شیلات تبدیل می‌شود.

 

جهانگیری با بيان اينكه مسئولان باید مردم‌دار و در کنار مردم باشند تصریح کرد: مدیران باید نسبت به جذب سرمایه‌گذار و حمایت از آنها در جهت اشتغال پایدار در شهرستان تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در شهرستان اندیمشک پرداخت شده است عنوان کرد: مدت زمان پرداخت تسهیلات کرونا تا پایان شهریور تمدید شده است و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به نقش مهم و سازنده شورای شهر در موضوع زیباسازی شهری بیان کرد: ضرورت دارد منتخبان مردم، به رای مردم احترام بگذارند و مسئولیت‌پذیر باشند.

 

وی ادامه داد: دغدغه مهم ما ایجاد اشتغال در شهرستان اندیمشک است و در همین رابطه چندین پروژه اشتغال‌زایی در فصل تابستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

در ادامه این نشست، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک و تعدادی از مدیران به بیان نکاتی پیرامون موضوع اشتغال پرداختند.

 

کد خبر 1070738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha