زندان فرصت مناسبی برای تدبر و تفکر بر اعمال گذشته است

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تزکیه نفس، خودسازی و انجام کار فرهنگی در محیط زندان، گفت: زندان فرصت مناسبی برای تدبر و تفکر بر اعمال گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۶ تیر ماه) به همراه مسؤلین قضایی دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و دادگاه های مرکز استان  با حضور در زندان مرکزی یاسوج با زندانیان دیدار و گفت و گو کردند.

 

در این دیدار که در راستای بزرگداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، زندانیان در فضایی آرام و صمیمی درخواست ها و مطالبات خود را بیان کرده و خواستار توجه و پیگیری مراجع قضایی در این راستا شدند.

 

«حسن نگین تاجی» در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه و بیان اینکه تمام تلاش دستگاه قضایی برخورد با مجرمین است، گفت: البته این طور نیست که اگر فردی زندانی شود رها شده و توجهی به او نشود، بلکه دستگا قضا برای باز اجتماعی شدن آن از طریق برنامه های اصلاحی اهتمام جدی دارد.

 

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تزکیه نفس، خودسازی و انجام کار فرهنگی در محیط زندان، یادآور شد: زندان فرصت مناسبی برای تدبر و تفکر بر اعمال گذشته است و مددجویان با انجام امور فرهنگی به خصوص تلاوت و حفظ قرآن، بیشترین استفاده و بهره را از این فرصت نصیب خود کنند.

 

«بیژن شجاعی»، رئیس زندان مرکزی یاسوج ضمن تقدیر از حضور رئیس کل و مسؤلین قضایی، هفته قوه قضائیه را فرصت مناسبی برای دیدارهای رو در رو با زندانیان و پیگیری مشکلات آنان دانست.

 

کد خبر 1070744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha