ایجاد و توسعه اشتغال، نقش بسیار مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم تصریح کرد: ایجاد و وتوسعه اشتغال، نقش بسیار مهمی در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قم، سرهنگ پاسدار محمدرضا موحد، امشب(یکشنبه ۶ تیر) طی سخنانی در جشن بزرگ کرامت که به همت کانون فرهنگی بصائر در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، با اشاره به تأکیدات خاص امام و رهبری در زمینه مقابله با اعتیاد به عنوان یک بلیه خانمان سوز ابراز داشت: استکبار جهانی یکی از حربه هایش برای ضربه به جوامع از جمله جامعه ما، گرفتار کردن مردم به معضل اعتیاد بوده و حساسیت در این خصوص برای کشور ما با توجه به این که در همسایگی افغانستان قرار داریم طبعاً بیشتر است.

 

وی افزود: یکی از برنامه های جدی سپاه و بسیج در قم پس از تأکیدات خاص رهبر معظم انقلاب، اهتمام در جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر است که امسال به همت حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج و البته همکاری ارگان ها و سازمان ها و کمک های مردم و خیرین، این برنامه به قوت اجرا می شود.

 

موحد همچنین گفت: یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی همین اعتیاد به مواد مخدر است و رویکرد ما این است که معتقدیم همواره پیشگیری مقدم بر درمان است.

 

وی بیان داشت: یکی از عوامل مهمی که در زمینه پیشگیری از اعتیاد بسیار مؤثر است، مساله اشتغال می باشد که امیدواریم با تدابیر دولت آینده شاهد توسعه اشتغال و به تبع آن کاهش گرایش به مواد مخدر در جامعه باشیم.

کد خبر 1070746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha