لزوم تدوین نظام نامه تجلیل و تقدیر از مدیران برتر نمازی رسانه ملی

زرهانی با برلزوم تدوین نظام نامه تجلیل و تقدیر از مدیران برتر نمازی رسانه ملی تاکید کرد و گفت: این نظام نامه باید امسال به صورت مشترک تدوین، ابلاغ و در پایان سال عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه مشترک ستاد اقامه نماز و صدا و سیما با حضور سید احمد زرهانی؛ قائم مقام ستاد، منصور سرگزی؛ معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش، سید علی مهدیان؛ معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، عبدالرضا کیا؛ مشاور قائم مقام رئیس سازمان و قائم مقام ستاد اقامه نماز و احیاء زکات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران ستادی صبح امروز ۵ خردادماه در سالن جلسات ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

 

«سید احمد زرهانی» ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و تقدیر و تشکر از تلاش های مدیران رسانه ملی گفت: شناسایی ظرفیت های کامل صدا و سیما در بخش برون مرزی، صدا، استان ها، فضای مجازی و… همچنین انتصاب افرادی بعنوان رابط نماز در شبکه های مختلف جهت پیگیری برنامه ها و تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به فعال کردن ادارات کل استان ها گفت: پیشنهاد می شود امسال نظام نامه تجلیل و تقدیر مدیران برتر نمازی رسانه ملی به صورت مشترک تدوین و ابلاغ و در پایان سال عملیاتی و اجرایی گردد.

 

وی در ادامه افزود: آماده تجلیل از تهیه کنندگان و تولید کنندگانی که در فیلم ها و سریال های تولیدی به نمایش صحنه ها و جلوه های نمازی مبادرت می کنند هستیم.

زرهانی تصریح کرد: ورود جدی نماز در جشنواره های ملی و بین المللی تولیدات صدا و سیما مورد عنایت مدیران رسانه ملی قرار گیرد.

 

مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز اظهار کرد: با معرفی مجمع خیرین مسجد ساز از طریق ظرفیت های رسانه ملی این مجمع از مهجوریت و گمنامی خارج خواهد شد.

 

زرهانی بیان کرد: مجمع خیرین مسجد ساز امسال تا سقف ۳ میلیارد تومان به توسعه و تجهیز مساجد مناطق محروم کمک خواهد کرد صدا و سیما می تواند با اعلام فراخوان عمومی مساجد نیازمند را به مجمع متصل نماید.

 

مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز افزود: مساجد روستاها و مناطق محروم در حاشیه شهرها و راه های مواصلاتی و شهرکهای نوساز و پرجمعیت در اولویت می باشند هیات امناء و متولیان این مساجد می توانند به ستاد اقامه نماز در مراکز استانها مراجعه کنند.

 

وی در خصوص نحوه مشارکت خیرین هم بیان کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۴۱۶۵۰۰۳ بانک ملی واریز و در نهضت مسجدسازی سهیم شوند.

 

در ادامه جلسه عبدالرضا کیا؛ مشاور قائم مقام رئیس سازمان و قائم مقام ستاد اقامه نماز و احیاء زکات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از حمایت های ستاد اقامه نماز کشور گفت: در دو سال گذشته باتوجه به محدویت هایی کرونایی، ستاد اقامه نماز صدا و سیما برنامه های ویژه ای در فضای مجازی همچون برگزاری مسابقات فرهنگی و معارفی برای پرسنل ۵۰ هزار نفری صدا و سیما در نظر گرفته بود.

 

وی تصریح کرد: در طول این مدت از ظرفیت تمامی ائمه جماعت در شبکه ها در خصوص مسائل آموزشی استفاده شد همچنین با برنامه ریزی های بعمل آمده این عزیزان پاسخگوی سوالات معارفی و احکام همکاران رسانه ملی بودند.

 

عبدالرضا کیا گفت: در سال ۹۹ بیش از ۲ هزار ساعت برنامه معارفی و ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه با موضوع نماز تهیه و پخش شده است.

 

مشاور قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: در سال گذشته کارگاه های آموزشی نماز برای تهیه کنندگان برنامه ریزی شده بود که بخاطر محدویت های کرونا کنسل و انشالله امسال در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز و احیاء زکات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در سال گذشته ۱۱۰ میان برنامه ۳ الی ۷ دقیقه ای با موضوع نماز تحت عنوان طلیعه تهیه و پخش شده است.

 

وی در ادامه افزود: آماده حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد و دکتر سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در رسانه ملی جهت بیان اهمیت و نحوه مشارکت در امر مقدس مسجد سازی می باشیم.

 

کد خبر 1070787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha