صدور یکصد پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی و محصولات کشاورزی فارس

رهنما گفت: در سه ماهه نخست امسال ۷۰ پروانه استاندارد جدید برای واحدهای تولیدی استان فارس و ۳۰ پروانه كاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات كشاورزی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی رهنما»، امروز (دوشنبه 7 تیر) با اشاره به صدور پروانه های استاندارد در فارس در جمع خبرنگاران گفت: در سه ماهه نخست امسال 70 پروانه استاندارد جدید برای واحدهای تولیدی استان فارس صادر شده است.

مدیركل استاندارد فارس افزود: همچنین در همین مدت 30 پروانه كاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات كشاورزی در استان صادر شد.

وی اضافه کرد: كارشناسان استاندارد فارس با نمنونه برداری از 780 نمونه محصول از خطوط تولیدی استان در آزمایشگاه های استاندارد آنها را مورد آزمون قرار دادند.

مدیركل استاندارد فارس اعلام کرد: با کالیبراسیون 2 هزار و 500 بار نازل های سوخت در استان، مشخص شد که نازل های سوخت فارس مشكل خاصی ندارند.

وی ادامه داد: 280 باسكول جاده ای در این مدت در استان نیز کالیبره شده اند و 660 تاییدیه استاندارد برای آسانسورهای استان فارس صادر شده است.

رهنما با اشاره به صدور مجوز برای واحدهای تولیدی فارس گفت: در سه ماه گذشته 54 مجوز ظرفیت خالی برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

کد خبر 1070810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha