مردم نسبت به هشدارهای کرونا دلتا توجه جدی داشته باشند

جهانگیری با بیان اینکه ویروس دلتا هندی مسری‌ترین گونه جهش یافته ویروس کرونا در جهان است گفت: ضرورت دارد مردم نسبت به هشدارهای کرونا دلتا توجه جدی داشته باشند و از سفر به استان‌ها و شهرهای جنوبی کشور پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست ستاد مدیریت مبارزه با کرونا شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ضرورت دارد مردم نسبت به هشدارهای کرونا دلتا توجه جدی داشته باشند و از سفر به استان‌ها و شهرهای جنوبی کشور پرهیز کنند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، ویروس دلتا هندی مسری‌ترین گونه جهش یافته ویروس کرونا در جهان است که شهروندان باید هشدارهای پیشگیرانه را جدی بگیرند.

 

وی اذعان کرد: در شهرستان اندیمشک مراسم خاکسپاری و ترحیم روزهای شنبه تا چهارشنبه فقط از ساعت ۷ تا ۹ صبح برگزار می‌شود.

 

جهانگیری خواستار آهک‌پاشی و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر توسط شهرداری شد و تصریح کرد: لازم است اصحاب رسانه نسبت به آگاه‌سازی جامعه در رابطه با ویروس کرونا به فعالیت بپردازند.

 

وی با بیان اینکه کسانی که واکسیناسیون شده‌اند باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند ادامه داد: تمامی دستگاه‌های مربوطه ملزم به اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا هستند.

 

فرماندار اندیمشک با تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و هلال‌احمر در امر برگزاری انتخابات و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: لازم است اصناف ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک پرهیز کنند.

 

در ادامه این جلسه، تعدادی از مدیران مطالبی پیرامون اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک را بیان کردند.

 

کد خبر 1070814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha