همکاری کانون پرورش فکری فارس و دانشگاه شیراز موجب تعالی کودکان و نوجوانان می شود

کامرانی گفت: دانشگاه شیراز به عنوان دانشگاه مادر فعالیت می ‌کند و ارتباط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و دانشگاه موجب رشد و رسیدن برکت و خیر به کودکان و نوجوانان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 7 تیر) در جلسه‌ با رئیس مرکز مطالعات ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شیراز گفت: دانشگاه شیراز به عنوان دانشگاه مادر فعالیت می ‌کند و ارتباط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و دانشگاه موجب رشد و رسیدن برکت و خیر به کودکان و نوجوانان می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ادامه داد: مرکز آفرینش ‌های ادبی کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با تعامل بیشتری در برنامه‌ های مختلف دانشگاه شیراز شرکت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عضویت کارشناسان و مربیان کانون در کارگروه‌ های دانشگاه شیراز نیز با هدف آگاهی و اطلاع از برنامه‌های علمی این حوزه به انجام خواهد رسید.

«سعید حسام‌ پور» نیز در این دیدار گفت: کانون پرورش فکری فارس و دانشگاه شیراز ظرفیت‌ های خوبی برای همکاری در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارند.

رئیس مرکز مطالعات ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شیراز افزود: کودکان و نوجوانانی که با علاقه و نگاه ویژه خانواده ‌ها به کانون در مراکز حضور دارند، می‌توانند مخاطبان خوبی برای فعالیت های دانشگاه نیز باشند. 

وی تصریح کرد: استفاده دانشجویان از منابع، همکاری کانون پرورش فکری در همایش ‌های مرکز مطالعات به ویژه همایش روز جهانی کودک که توسط قطب علمی شهروندی و مرکز مطالعات ادبیا ت کودک و نوجوان دانشگاه شیراز برگزار می ‌شود، نیازسنجی آموزشی و پژوهشی مربیان و اعضا در دوران کرونا و پساکرونا و ... از برنامه هایی است که دانشگاه شیراز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس می توانند همکاری مشترک و مطلوبی در آنها داشته باشند.

کد خبر 1070820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha