عدم سازش پذیری با آمریکا خط فکر شهید بهشتی بود/پذیرش تزریق واکسن ایرانی از سوی رهبری نمونه بارز اعتماد به جوان ایرانی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه به فکر جوان ایرانی است، گفت:همگان بدانند تجلیل واقعی از شهدا عدم سازش با آمریکاست، آمریکا حلال مشکلات نیست و با دشمن باید به دشمنی رفتار کرد.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(7تیر) در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهدای هفتم تیر شهیدان سیدعباسعلی ناطق نوری، حجت الاسلام عبدالحسین اکبری، حجت الاسلام عمادالدین کریمی و حجت الاسلام عبدالوهاب قاسمی به کارشکنی های منافقین با پشتیبانی صدامیان در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: این ترورها نمونه هایی از حقوق بشر آمریکایی است که با ایادی خود برای ملت مظلوم ایران اسلامی رقم زده و انسان های بیگناه را از شش تیر تا 12تیر به شهادت رساند.

نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن قدردانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای برپای این مراسم معنوی، افزود: خدای بزرگ در رابطه با شیطان در آیه 6سوره فاطر فرمودند مشکل اصلی ما انسان ها با شیطان همین اشارات است. شیطان دشمن ماست و باید با شیطان رفتار خصمانه داشت.

وی با بیان اینکه بعضی ها باور ندارند که آمریکا(شیطان) دشمن ماست، ادامه داد: آدم حوا هم از همین مورد غفلت کردند و فریب شیطان را خوردند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: اگر دشمن را دوست فرض کنید مشکلات متعددی در حوزه های مختلف برایتان رقم می خورد این که تربیت شدگان آمریکا معتقدند مشکلات ما به دست آمریکایی ها مرتفع خواهد شد. درست نیست این خط فکری امروز یکی از خطوط بسیار خطرناک است.

 

وی یادآورشد: امام خمینی(ره) فرمودند: «ما از دست رضاخان خلاص شدیم اما از دست تربیت شدگان غرب به این زودی ها خلاص نمی شویم .»

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: عده ای باور دارند آمریکا دشمن است اما می گویند ما برای رشد و توسعه به آنها نیاز داریم، آمریکا قطب است و ماباید به گرد قطب بگردیم باید در قالب روابط حسنه و گفتگو و مذاکره رابطه دوستانه داشته باشیم. که این فکر خلاف توصیه خداوند متعال به انسان در مواجه با شیطان است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب شامل منافقین و لیبرال ها و ...، خط فکری شهید بهشتی را برنمی تابیدند که این شخیصت را ترور کردند، افزود: در زمان مخالفت شدید لیبرال ها با شهید بهشتی، امام مرتب این شهید والامقام را امر به سکوت و آرامش می کردند اما لیبرال ها علیه شهید بهشتی تبلیغات مسموم داشتندو از این عالم فرهیخته، مومن و دلسوز یک چهره نادرست تصویر کردند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآورشد: شهید بهشتی نامه جالبی به امام راحل نوشتند خط فکری شهید بهشتی به درستی در این نامه تصویر شد که خلاصه آن این که آمریکا دشمن ماست و باید این کشور را به دشمنی بشناسیم.نباید دنبال سازش با آمریکا باشیم.

وی با تاکید براینکه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه به تولید و توان نیروی انسانی داخل است، گفت: آمریکا دنبال زدن اصل انقلاب اسلامی است تا برکشور مسلط شود و همانند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برما سلطه داشته باشد که نباید اجازه داد با سازش با آمریکا این اتفاق رقم بخورد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: سازش با آمریکا یا از روی جهل است یا از روی خیانت که در هرصورت قبیح و ناپسند است.

 

وی با اشاره به ورود واکسن های ایرانی به بازار، گفت: مقام معظم رهبری واکسن خود را به تاخیر انداختند تا از واکسن ایرانی استفاده کنند که مظهر واقعی اعتماد به جوانان این مملکت است، امیدواریم مابقی مردم این واکسن را دریافت کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: تجلیل واقعی از شهید بهشتی  و شهدای هفت تیرا یعنی بدانیم شیطان(آمریکا) دشمن است با شیطان به دشمنی رفتار کنیم و به خدا، داشته های خود و ملت اعتماد کنیم دنبال سازش با شیطان نباشیم.

 

کد خبر 1070870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha