تزریق دوز اول واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال

محبی گفت: سالمندان بالای ۷۰ سال که هنوز موفق به دریافت دوز اول واکسن کرونا نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سیامک محبی» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روند واکسیناسیون در قم گفت: روند واکسیناسیون در قم به‌خوبی در حال انجام است و افرادی که دوز دوم را دریافت نکرده بودند، در حال تزریق به آن‌ها هستیم.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، دوز اول واکسن برای سالمندان بالای 70 سال که در دور قبلی جامانده و واکسن دریافت نکرده‌اند  نیز فراهم‌شده و می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.
 

وی بیان داشت: مرکز واکسیناسیون مجتمع امام خمینی در کنار گلزار شهدا، مرکز میدان روح‌الله و مرکز مصلا در میدان صفائیه، سه مرکزی هستند که همشهریان برای دوز اول و یا دوم می‌توانند مراجعه و تزریق واکسن نمایند.


محبی تصریح کرد: همچنین مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز از امروز فعال‌شده و همشهریان می‌توانند از ساعت 18 الی 21 مراجعه و نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شاهد هستیم که مراجعه‌کنندگان به درمانگاه‌ها و همچنین مراکز در حال افزایش است و این یعنی در مدت‌زمان کوتاهی بار دیگر شاهد، بار مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستانی خواهیم بود.


محبی تصریح کرد: از همگان می‌خواهیم که از حضور در تجمعات پرهیز و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به‌درستی اجرا کنند تا در پیک پنجم گرفتار نشویم.

کد خبر 1070898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha