تزریق واکسن ایرانی از سوی رهبر انقلاب فصل جدید برای کشور رقم زد

سردار شریف گفت: تزریق واکسن ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب فصل جدیدی از امید، نشاط، طراوت و توانمندی علمی را برای کشور رقم زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار سرتیپ دوم «رمضان شریف» امروز (دوشنبه ۷ تیر) در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور امام‌جمعه شهرکرد و جمعی از مسئولان این استان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز فصل جدید پیشروی کشور و نظام باز شده است که با بهره گیری از این فرصت طلایی پیشرفت های کشور را در همه حوزه ها ادامه خواهیم داد.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین چهره منافقین در طول ۴۰ سال گذشته تاکید کرد و گفت: منافقین ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان کشور را برای قدرت‌طلبی، شهرت‌طلبی، خوش‌خدمتی برای بیگانگان و دستیابی به قدرت نامشروع ترور کردند و همکار صدام جنایتکار شدند و در هر مقطعی در دشمنی با کشور عرض‌اندام کردند و امروز نیز در حوزه فضای مجازی فعال شده‌اند.

 

سردار شریف ادامه داد: با وجود این همه دشمنی، مردم ایران به خوبی آنها را می شناسند اما تعجب اینجاست که کسانی که داعیه‌دار حقوق بشر در دنیا هستند چرا با آنها رفت و آمد دارند و به آنها مشورت می‌دهند و به طوری که اسرائیل عنوان می‌کند که می‌تواند از طریق این سازمان و سلطنت‌طلب‌ها اسرار علمی کشور را به سرقت ببرد.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جنازه پوسیده منافقین پشت رایانه‌ها مستقر شده و هر روز مشغول فتنه رسانه‌ای هستند و زمانی که دست آنها از ترور و کمک به جنگ خالی شده در حوزه فضای مجازی فعال شده اند.

 

سردار شریف، بمباران رسانه‌ای را از تهدیدات دشمن علیه نسل جوان عنوان کرد و گفت: امروز دچار انقطاع نسلی شده‌ایم به طوری که ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی را حضور نداشته‌اند که باید از فرصت‌های طلایی استفاده کرد و برای نسل جوان تبیین کرد که رفتار منافقین در دهه ۶۰ همانند و حتی بدتر از داعش بود.

 

وی افزود: در انتخابات اخیر شاهد پیچیده‌ترین طراحی رسانه‌ای سلطه دشمن بودیم تا ملت ما را از حضور در پای صندوق رای مایوس کند اما با سربلندی و افتخار به برکت درایت رهبر و مقاومت جانانه ملت در سالهای اخیر تمامی این دشمنی‌ها را پشت سر گذاشتیم.

 

سردار شریف تصریح کرد: حضور باشکوه و انتخاب معنادار مردم در انتخابات اخیر فرصتی است برای مسئولان خدوم و ملت که قدر این فرصت تاریخی را بدانند.

 

به گفته وی دشمن بر این باور بود که اگر پس از سه سال نتواند نظام جمهوری اسلامی را براندازد دیگر نباید این نقشه را ادامه دهد و باید راه دیگری برای دشمنی با ایران انتخاب کند.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بیش از ۴۰ سال دشمنی دشمنان نظام و انقلاب تجربه ارزشمندی را در اختیار ما قرار داده است تا با مرور آن بتوان بر نقشه‌های آینده آن نیز پیروز شد.

 

سردار شریف با بیان اینکه مناسبت‌های تاریخی فرصت‌های طلایی است تا با ترسیم چهره دشمن نسل جوان را نسبت به نقشه‌های آن آگاه کرد، اظهار داشت: ما از شرایط بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون باید به خوبی چهره و برنامه‌های دشمن را ترسیم کرده و آن را به نسل جوان ارائه دهیم تا تصویر غیرواقعی و وارونه‌ای که دشمن در فضای مجازی از خود ارائه می‌دهد را خنثی کنیم.

 

کد خبر 1071078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha