اجرای طرح « هر مسجد یک حقوقدان» گام اجرایی و راهبردی با محوریت کانون های مساجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: اجرای طرح هر مسجد یک حقوق دان گام اجرایی و راهبردی با محوریت کانون های مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» هفته قوه قضائیه را فرصتی به منظور تبیین اقدامات صورت گرفته در این عرصه خواند به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شهید بهشتی به عنوان یکی از برجسته ترین رهبران و روشنفکران نظام اسلامی است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: اقدامات اجرایی از طرف قوه قضائیه با هدف حفظ و صیانت از حقوق بیت المال بخشی از برنامه های صورت گرفته در این عرصه است.

 

وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور همراهی و همگامی در عرصه قضایی بیان کرد: اجرای طرح هر مسجد یک حقوق دان از جمله طرح های شاخصی است که با اهتمام و همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اجرایی شد.

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: مشکلاتی در جریان اجرای طرح وجود دارد که بیشتر آن ها مرتبط به ضرورت هماهنگی برپایی برنامه ها برمی گردد.

 

گفتنی است، طرح هر مسجد یک حقوقدانان با همکاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و بسیج حقوقدانان استان با معاونت فرهنگی دادگستری استان البرز اجرایی می شود.

 

 

 

کد خبر 1071187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha