سال گذشته نزدیک به ۱۶ هزار کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد

سردار حبیبی با یادآوری این مطلب که سال گذشته با مشارکت سایر نهادها نزدیک به ۱۶ هزار کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردیم، گفت: ۲ باند در شهر شیراز و سرشاخه های اصلی آن دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی» امروز (سه شنبه 8 تیر) در جلسه در نشست تخصصی یاریگران زندگی، دیپلماسی مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد که به میزبانی استانداری فارس برگزار شد، گفت: مسئول پیگیری از اعتیاد همه انسان ها هستیم.

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری این مطلب که در همسایگی ایران اسلامی، کشوری وجود دارد که 90 درصد مواد مخدر دنیا را تولید می کند، افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که با فرهنگ سازی و رفع مشکلات، مردم سراغ مواد مخدر نروند و در این راه از نقش رسانه ها نباید غافل شد.

رئیس پلیس فارس با یادآوری این مطلب که سال گذشته با مشارکت سایر نهادها نزدیک به 16 هزار کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردیم، افزود: 2 باند در شهر شیراز و سرشاخه های اصلی آن دستگیر شدند.

وی همچنین در خصوص تجهیزات به روز و پیشرفته اشاره کرد و گفت: این تجهیزات و‌ تکنولوژی جدید را در اختیار نداریم و تکنولوژی ایکس ری را به سختی توانستیم در یکی از فرودگاه ها ایجاد کنیم.

کد خبر 1071288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha