کمک  بیش از ۵میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به نیازمندان قائم شهری

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران ، طی دهه ی کرامت امسال ، کمک هایی به ارزش پنج میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال را به جامعه ی هدف ارائه کردند .

«محمد صادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه در دهه ی مبارک کرامت سال ۱۴۰۰ ، علی رقم محروم بودن این شهرستان از عطر حضور کاروان زیر سایه خورشید ، روزانه به طور متوسط مبلغ بیش از ۵۲۷ میلیون ریال ، برای کمک به اقشار آسیب پذیر ، هزینه شد، اظهار کرد:در دهه ی کرامت، اوج فعالیت خادمیاران رضوی، بنا بر عشق و ارادت به ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا(ع) بروز می یابد.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج و توسعه ی فرهنگ رضوی و خدمت به نیازمندان است، گفت : طی این دهه کمک های متنوعی به جامعه ی هدف، مانند: تهیه و اهداء ۲۲ جهیزیه به نوعروسان خانواده ی محروم ، به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ، با همیاری خیرین نیک اندیش شده است .

 

وی افزود: اجرای طرح نوسازی خانه ی مسکونی خانواده ی محروم با برآورد هزینه سه میلیارد ریالی، در مرحله ی اول با تامین یک میلیارد ریال، در این ایام آغاز شد.

 

فاضل زاده، با بیان اینکه  کمک به زندانیان با جرم غیرعمد نیز در دستور کار قرار گرفت، یادآورشد: برای آزادی و پرداخت بدهی با عنوان " آقا حساب کردند " مبلغ ۲۱۳ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال هزینه گردید .

 

وی به معرفی خدمات دیگر خادمیاران رضوی این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: قربانی ده گوسفند به نیت امام مهربانی ها و اهداء گوشت آن به ۱۱۲ خانواده ی کم برخوردار و اطعام دهی به ۴۸۵ نفر ، تهیه و توزیع ۹۰ سبد کالای معیشتی ، برگزاری مراسم های متعدد جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) ، به همراه سخنرانی ، مولودی خوانی و مدیحه سرایی با پذیرایی از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام ، و همچنین ، اعزام زائر اولی _ کمک های نقدی و انجام هزینه ویزیت ، دارو و درمان و غیره به ارزش ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ، از دیگر فعالیت های سفیران رضوی این شهرستان بوده است .


فاضل زاده گفت: دیدار و تجلیل از ده خانواده معظم شهدا و جانبازان معزز ، با استفاده از ظرفیت شهرستان و ایجاد فضای معنوی توسط مداح و روحانی خادمیار و اهداء تبرک های حرم مطهر هم از اقدامات فرهنگی بود که در این دهه انجام گرفت .

کد خبر 1071296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha