اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد رتبه برتر مسابقه های ورزشی روستایی و عشایری را کسب کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد در مسابقه های ورزشی فوتبال دستی، تنیس روی میز، شطرنج و دارت روستایی و عشایری رتبه برتر را کسب کردند.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد در مسابقه های ورزشی فوتبال دستی، تنیس روی میز، شطرنج و دارت روستایی و عشایری رتبه برتر را کسب کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: ورزشکاران این کانون با مشارکت در این دوره از مسابقات درخشش بسیار خوبی نسبت به سایر رقبا نشان دادند و رتبه برتر شهرستان پارس آباد را از آن خود کردند.

 

وی اعلام داشت: این گروه های ورزشی به رقابت های استانی راه یافتند و امیدواریم در این رقابت ها نیز بتوانند جایگاه خوبی در این رشته های ورزشی کسب کنند.

 

محرمی تاکید کرد: حضور در عرصه های ورزشی و انجام فعالیت های ورزشی به صورت مستمر از برنامه های آموزشی این کانون برای نوجوانان و جوانان عضو این کانون است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد افزود: ورزش یک توصیه مهم از سوی پیامبر مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) است و تلاش کرده ایم تا اقلام ورزشی مورد نیاز نوجوانان و جوانان کانون را تهیه کنیم.

 

محرمی خاطر نشان کرد: نشاط نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف حمایتی از این برنامه های ورزشی است و تاکنون درخشش خوبی با حضور این ورزشکاران در میادین ورزشی دیده شده است.

 

کد خبر 1071301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha