امدادرسانی به ۶۰۹ آسیب دیده در ۱۴۷ حادثه

رضایی، گفت: در سه ماه نخست امسال به ۶۰۹ آسیب دیده در ۱۴۷ حادثه عملیات امداد رسانی توسط ۱۷۷ تیم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «صارم رضایی»، امروز(8تیر) با اعلام این خبر اظهارداشت: در سه ماهه نخست امسال به ۶۰۹ آسیب دیده عملیات امدادرسانی انجام شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: این افراد در 147 حادثه آسیب دیده اند و به وسیله ۱۷۷ تیم متشکل از ۵۰۹ نفر نیروهای معاونت امداد و نجات در سراسر استان عملیات امداد رسانی صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در حوادث آتش‌سوزی جنگل و مراتع، جاده ای، خدمات حضوری، دریایی و ساحلی، رعد و برق، سیل و آبگرفتگی، شهری، صنعتی و کارگاهی و کوهستان صورت گرفته است.

 

رضایی شعب دارای بیشترین حوادث را شعب خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد و پلدختر عنوان کرد و گفت: پایگاه های اباذر، خمه، شوراب، رازان و دوره چگنی بیشترین تعداد حادثه را امداد رسانی کرده اند.

 

وی بیان داشت: در ۱۴۷ حادثه چهار پرواز در شهرستان های خرم آباد، ازنا و سلسله با ۱۳ سورتی پرواز نیز کار امداد رسانی را انجام دادند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال، شش عملیات در حوادث آبی صورت گرفته که بیشترین حوادث مربوط به رودخانه کشکان، آبشار بیشه، سد رودبار و تنگه هلت بوده است.

 

رضایی بیان داشت: در سه ماهه اول امسال نسبت به سه ماهه اول سال گذشته ۱۴ درصد کاهش حوادث غرقی و ۱۴ درصد افزایش تعداد فوتی ها بوده است.

 

کد خبر 1071424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha