آماده سازی ۲۹ حوزه امتحانی توسط آموزش و پرورش جهت برگزاری کنکور ۱۴۰۰

محمدی خباز گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه سه هزار و ۳۰۰ داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۰ در ۲۹ حوزه امتحانی وابسطه به آموزش و پرورش به رقابت می پردازند.

به گزارش حبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «رضا محمدی خباز» در جلسه هماهنگی رؤسای حوزه های کنکور سراسری اظهار کرد: کنکور سراسری ۱۴۰۰ از امروز (چهارشنبه ۹ تیر) با بر گزاری آزمون گروه هنر آغاز شده و در (شنبه ۱۲ تیر) با آزمون زبان های خارجی پایان می یابد.

 

رئیس آموزش و پرورش دزفول افزود: آموزش و پرورش دزفول در کنار دانشگاه هایی چون پیام نور و همچنین جندی شاپور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه میزبان بیش از سه هزار و ۳۰۰ داوطلب گروه های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی در ۲۹ حوزه آزمون خواهد بود.

 

وی در پایان با اشاره به کسب رتبه پنجم کشوری آموزش و پرورش دزفول در کیفیت برگزاری آزمون های سازمان سنجش تصریح کرد: آموزش و پرورش دزفول با به کارگیری تمام ظرفیت خود در راستای رعایت حداکثری پارامترهای آزمون از جمله رعالیت دستورالعمل های بهداشتی گام خواهد برداشت و به منظور کاهش سطح اضطراب دانش آموزان و خانواده های آنان در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد ورزید.

 

کد خبر 1071460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha