شهرستانی با وضعیت قرمز کرونایی در استان نداریم

علی مصطفوی گفت: خوشبختانه تا به امروز شهرستانی با وضعیت قرمز کرونایی در استان گزارش نشده است ولی وضعیت موجود به شدت شکننده است.

«علی مصطفوی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، از ۱۷ شهرستان این استان، هشت شهرستان در وضعیت زرد است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: ارومیه، خوی، سلماس، چالدران و ماکو در شمال آذربایجان غربی و شهرهای شاهین دژ، میاندوآب، پیرانشهر و بوکان در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

 

وی با بیان اینکه وضعیت موجود بسیار شکننده است، تصریح کرد: ساده انگاری و بی تفاوتی به رعایت پروتکل های بهداشتی باعث وخامت اوضلع می شود چرا که شهرستان های پیرانشهر و چالدران به تازگی به وضعیت نارنجی کرونایی رسیده اند.

 

این مسئول اضافه کرد: اینک شهرستان های مهاباد، نقده، تکاب، سردشت و اشنویه در جنوب و شوط، پلدشت و چایپاره ضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در شهرهای زرد و نارنجی از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

 

کد خبر 1071468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha