تعطیلی ۲ دفتر کارگزاری بورس در شهرستان جیرفت

فرزانه برخوری گفت: ۲ دفتر کارگزاری بورس در شهر جیرفت به دلیل ازدحام مردم در کارگزاری ها و عدم رعایت فاصله اجتماعی در اوج کرونا و آمار روز افزون موارد ابتلا به کووید۱۹ تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «فرزانه برخوری»، گفت: ۲ دفتر کارگزاری بورس در شهر جیرفت به دلیل ازدحام مردم در کارگزاری ها و عدم رعایت فاصله اجتماعی در اوج کرونا و آمار روز افزون موارد ابتلا به کووید۱۹ تعطیل شد.


رئیس مرکز بهداشت جیرفت افزود: کلیه شهرستان های مجاور جیرفت در وضعیت قرمز قرار دارند و در این شهرستان نیز روند موارد ابتلا و بستری صعودی است و تنها راه کنترل و پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی مخصوصا فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک است.


 وی بیان کرد: از کلیه متصدیان دفاتر درخواست داریم در صورت امکان خدمات غیر حضوری ارائه داده و به این مهم توجه ویژه داشته باشند در غیر این صورت طبق مصوبه ستاد کرونا با متخلفین برخورد  قانونی می شود.



برخوری در خاتمه عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا تمامی تالارهای پذیرایی تعطیل و برگزاری مراسمات جمعی (عروسی ،عقد جشن تولد،عزاداری ) تا اطلاع ثانوی  غیر قانونی است.

کد خبر 1071481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha