حجاب و عفاف زمینه ساز سلامت جامعه است

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه رویکرد اصلی سازمان تبلیغات، تقویت عفت درونی همزمان با رعایت حجاب ظاهری است، گفت: حجاب و عفاف در سلامت روحی و روانی جامعه نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته عفاف و حجاب کار گروه جمعیت بانوان با حضور حجت الاسلام رئیسی، معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی، رئیس بسیج جامعه زنان واعضای جمعیت بانوان برگزار  شد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در این نشست، اظهار کرد: رویکرد اصلی سازمان تبلیغات، تقویت عفت درونی همزمان با رعایت حجاب ظاهری است.

 

حجت الاسلام « منوچهر رئیسی» با بیان اینکه اگر می خواهیم به صراط مستقیم دعوت کنیم، باید الگو و مدل رفتاری باید حکیمانه باشد، لذا حجاب یک ضرورت دینی است که فقط مختص مردان نیست  مطلق است.

 

وی با بیان اینکه به دنبال برنامه های  علمی نو و اثر گذار باشیم، تصریح کرد:  حجاب و عفاف در سلامت روحی و روانی جامعه نقش مهمی ایفا می کند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری با همکاری بسیج جامعه زنان و جمعیت بانوان فرهیخته با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برنامه ریزی شده است.

 

« مریم بیگ محمدی» کارشناس امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: این برنامه ها با مشارکت جمعیت بانوان به بهترین شیوه برگزار خواهد شد و خواستار حمایت  دستگاه های نظارتی و اجرایی از این برنامه ها شدند.



گفتنی است در ادامه جلسه هر کدام از اعضای  این نشست به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های هفته حجاب و عفاف پرداختند.

 

کد خبر 1071482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha