۱۰ درصد صندوق های شورای شهر اردبیل بازشماری شد

امامی یگانه از بازشماری ۱۰ درصد صندوق های انتخابات شورای شهر اردبیل خبر داد.

«مسعود امامی یگانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پس از اعتراض برخی از کاندیداها تعداد 28 صندوق شامل 10 درصد صندوق های ششمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل بازشماری و بازخوانی شد.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: این بازشماری با حضور مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری اردبیل، فرماندار و معاونان، دادستان اردبیل و دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات و برخی از دست اندرکاران انتخابات صورت گرفت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این اقدام در راستای شفاف سازی روند انتخابات در شهر اردبیل و پاسخگویی به اعتراض برخی از کاندیداها انجام شد.

 

امامی یگانه خاطر نشان کرد: البته امروز 9 تیرماه نیز تعداد 19 صندوق دیگر نیز بازشماری خواهد شد تا شبهات ایجاد شده نیز رفع شود.

 

وی گمانه زنی در خصوص تغییر در لیست منتخبان در شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد و افزود: اعلام رسمی در خصوص انتخابات شورای شهر از طریق فرمانداری اعلام و هرگونه گمانه زنی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

 

فرماندار اردبیل اضافه کرد: صیانت از آرای مردم از مهمترین وظایف دست اندرکاران عرصه انتخابات است که این اقدام در راستای شفاف سازی صورت می گیرد.

 

 

کد خبر 1071573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha