توزیع ۱۴ هزار تبلت بین دانش آموزان نیازمند با نام ۳ هزار شهید ایلام/ افتتاح ۱۶ زمین چمن روستایی با نام شهدا

نوذری با بیان اینکه طرح ها و پروژه های استان از امروز تا زمان برگزار کنگره ۳ هزار شهید ایلام با نام شهدا افتتاح و به بهره برداری می رسند، گفت: ۱۴ هزار تبلت بین دانش آموزان نیازمند روستایی و محروم با نام ۳ هزار شهید ایلام توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۹ تیر) در نشست هماهنگی ستاد برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: تا کنون بیش از ۴ جلسه در راستای هماهنگی بیشتر و تقسیم کار دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف در سطح استان ایلام برای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید ایلام انجام شده است.

 

« محمد نوذری» با بیان اینکه برای فرمانداران شهرستان های مختلف استان نیز به عنوان مسئولان کمیته برگزاری کنگره سه هزار شهید در شهرستان ها ابلاغ صادر شده است، یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا  و مجازی شدن آموزش ها برای دانش آموزان، تعداد زیادی از دانش آموزان ایلامی نیازمند تبلت بودند، در این خصوص تفاهم نامه ای با معاون وزیر آموزش و پرورش امضا شد که ۱۴ هزار تبلت به صورت مشارکتی تامین شود و  مقرر گردید که این تعداد تبلت تا قبل از برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان، به نام ۱۴ هزار شهید دانش آموز در استان بین دانش آموزان نیازمند مناطق روستایی و محروم توزیع شود.

استاندار ایلام بیان کرد:  همچنین در چند روز اخیر با وزیر ورزش و جوانان، تفاهم نامه ای امضا شده است که ۱۶  زمین چمن روستایی در نقاط مختلف استان ایلام  که در شهریور ماه افتتاح خواهد شد به نام شهدای عرصه ورزش در استان نامگذاری شود و افتتاح این طرح ها با نام شهدا و برگزاری کنگره شهدا در استان پیوند داده می شود.

 

نوذری با بیان اینکه پروزه ها و طرح هایی که در استان ایلام از این زمان به بعد در استان افتتاح و  به بهره برداری می رسند به نام کنگره سه هزار شهید ایلام و با نام و یاد شهدا افتاح می شوند، ابراز کرد: حدود ۱۲۶ طرح و پروژه تا پایان دولت در استان ایلام وجود دارد که افتتاح همه این طرح و پروژه ها به نام شهدا گره می خورد.

 

وی با اشاره به اینکه  بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام نیز تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد که این طرح هم به نام کنگره سه هزار شهید افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، افزود: امسال مقرر شده است که اربعین حسینی برگزار شود و پیشنهاد شده که  اربعین امسال در استان با کنگره شهدا پیوند زده شود و در اربعین تمام وردی ها به سمت ایلام و مهران به نام، یاد و تصاویر شهدا مزین خواهد شد.

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی که در استان برگزار می شود متناسب با شرایط استان به نام و یاد  شهدا و کنگره ۳ هزار شهید برگزار می شود و همچنین  هر گونه درختکاری در سطح استان به نام شهدا در راستای یاد و نام شهدا برگزار می شود.

 

کد خبر 1071575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha