سازمان قضایی با سیاست پیشگیرانه از ایجاد رخنه در نیروهای مسلح جلوگیری کند

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح وظیفه دارد با سیاست پیشگیرانه از ایجاد رخنه در نیروهای مسلح پیشگیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به منظور رسیدگی به جرائم خاص نیروهای مسلح براساس اصل 172 قانون اساسی تشکیل شده و در استان یکی از سازمان‌های موفق به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های مهم تامین امنیت بعنوان وظایف نیروهای مسلح، شناخت و عمل به قانون است، افزود: سازمان قضایی نقش مهمی در قانونمند کردن نیروهای مسلح دارد و این مهم به خوبی در استان به نتیجه رسیده است.

 

رئیس‌کل دادگستری کردستان یادآور شد: در بحث رسیدگی و مطالبه‌گری حقوق عامه همسو با سیاست‌های قوه قضائیه در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان عمل شده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی به نامه امام علی(ع) مالک اشتر اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح با اراده خدا حافظ آحاد مردم هستند و این جایگاه نیروهای مسلح در زمان جنگ و صلح است و نیروهای مسلح در زمان صلح نیز در تمام عرصه‌های مورد نیاز همچون کمک به زلزله‌زدگان، سیل‌زدگان، کرونا و غیره نقش اساسی در حمایت و کمک به مردم داشته‌اند.

 

وی اضافه کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح وظیفه دارد با سیاست پیشگیرانه از ایجاد رخنه در نیروهای مسلح پیشگیری کند و برای داشتن عزت باید پیرو خداوند، پیامبر و ولی باشیم، چرا که اگر سرباز ولایت بودیم عزیز خواهیم شد.

کد خبر 1071576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha