بیانیه گام دوم انقلاب نسخه ای برای همه نیازمندی های جامعه اسلامی است

حجت الاسلام گرجی گفت: بیانیه گام دوم نسخه ای برای نیازمندی های جامعه اسلامی است و ستادکانون های مساجد سعی و تلاش خود را بر این گذاشته که نسل دوم کانون ها را با این بیانیه مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، دوشنبه(۱۴ تیر) در چهارمین نشست اعضای شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد؛ به ارائه گزارشی از طرح ایران قوی پرداخت.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم نسخه ای برای نیازمندی های جامعه اسلامی است و ستادکانون های مساجد سعی و تلاش خود را بر این گذاشته که نسل دوم کانون ها را با این بیانیه مدیریت کند.

 

 

وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی انجام شده در کانون ها؛ تصریح کرد: کانون های مساجد به عنوان یک نهاد غیردولتی در دل محلات اما با ابزار روز مسیر خود را طی می کند.

 

 

حجت الاسلام گرجی به طرح بهارانه فهما ۱۴۰۰ هم اشاره کرد و افزود: طرح «کوثر رسالت- مادران قرآنی» با سهمیه ۵۰ نفر در حال تدارک است که به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاده اما طرح قرآنی ۱۴۴۵ با همکاری صدا و سیما در حال انجام است و ۱۲ نفر هم در طرح یاریگران زندگی در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کنند.

 

 

وی اظهار کرد: قربانی ماه ( ذبح قربانی در اول هر ماه قمری توسط برنامه سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها) در همه شهرستان های استان توسط کانون های مساجد توزیع شده است.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان خاطرنشان کرد: بچه های دلسوزی در کانون های مساجد با دست خالی اتفاقات خوبی رقم می زنند.


 

کد خبر 1071595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha