چهارمین جشنواره‌ای مهارت آموختگان کارآفرین برتر فنی و حرفه ای استان زنجان اجرا می شود

به گفته انصاری، به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای، چهارمین جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر فنی و حرفه‌ای استان زنجان در راستای جشنواره ملی، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌مناسبت بزرگداشت ۶ مرداد، روزملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای، با هدف شناسایی و معرفی الگو‌های کارآفرینی مهارت ‌محور به جامعه همچنین توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی و اشتغال، چهارمین جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر برگزار خواهد شد.

 

به گفته محمدرضا انصاری، استفاده از توانمندی کارآفرینان جهت ارائه الگو‌های کارآفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت آموختگان برای راه‌اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

وی افزود: جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر شامل آن دسته از مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه اول مهرماه سال 97 تا اول مهرماه 99 بوده و پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط کرده و حداقل برای یک نفر از افرادی که دارای گواهینامه فنی وحرفه‌ای بودند فرصت کار ایجاد کرده است، مجاز به شرکت در جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر خواهند بود.

 

انصاری خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود در پایان از میان برگزیدگان استان‌ها، مهارت آموختگان کارآفرین برتر در سطح کشور انتخاب خواهند شد.

 

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان در پایان با بیان اینکه بزرگداشت هفته ملی مهارت در سطح کشور و استان از ۳۱ تیرماه برگزار خواهد شد، افزود: متقاضیان و واجدان شرایط شرکت در جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر می‌توانند جهت کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان مراجعه کنند.

زمان بندي مراسم معرفي مهارت آموختگان كارآفرين برتر استاني از 25 تیرماه تا اول مردادماه خواهد بود.

کد خبر 1071626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha