نیروهای مسلح خداباورانه و مومنانه در مسیر تحقق اهداف گام برمی دارند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نیروهای مسلح خداباورانه و مومنانه در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی گام برمی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز (9 تیر) در همایش استانی «تکریم و اکرام منابع انسانی در نیروهای مسلح» ضمن تقدیر از فعالیت های نیروهای مسلح در بخش های مختلف گفت: نیروهای مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور هستند و همچون دژ مستحکمی در برابر توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان عمل می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، نیروهای مسلح را بهترین حافظان منافع و عزت و اقتدار ملي دانست و افزود: تقویت و افزایش قدرت همه جانبه نیروهای مسلح یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه است.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ارتقاي قدرت در همه سطوح و عرصه ها در سایه فرماندهی معظم کل قوا همواره باید در دستور کار باشد، ادامه داد: حرکت در خط ولایت همواره راهگشا و خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده و هست.

 

این مقام ارشد استان به فعالیت ها و دستاوردهای نیروی مسلح در طول سال های انقلاب اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت پایدار و خنثی سازی توطئه های دشمنان از مهمترین و بزرگترین دستاوردهای نیروهای مسلح در طول این 42 سال بوده است که مجاهدانه در این راستا گام برداشته اند.

 

ملت ایران بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ملت ایران همواره یار و یاور و حامی نیروهای مسلح در همه عرصه ها بوده اند، افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح بوده اند و همواره در مقاطع مختلف نیز با پشتیبانی های خود از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی این مهم را به خوبی به نمایش گذاشته اند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه ادامه داد: روحیه ایثار و جهادگری، پایبندی به اعتقادات دینی و معنوی از مهمترین ویژگی های نیروهای مسلح بوده است که این مهم همواره موجب پیشرفت و موفقیت نیروهای مسلح در عرصه ها مختلف شده است.

 

وی همچنین به وحدت و هم افزایی در نیروهای مسلح نیز اشاره کرد و گفت: وحدت و هم افزایی همه جانبه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه نیروهای مسلح است که این و وحدت نیروهای مسلح به برکت تفکر انقلاب اسلامی ایجاد شده و خار چشم دشمنان نظام اسلامی است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نیروهای مسلح خداباورانه و مومنانه در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند گفت: اخلاق کریمانه باید همواره در دستور کار همه ارکان کشور باشد و نیروهای مسلح با تعصب بر روی مکارم اخلاق باید در تکریم و اکرام پیشتاز باشند.

کد خبر 1071683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha