باید مانع رواج بی حجابی در سواحل شد

حجت الاسلام شکریان گفت: مسافران در سواحل مازندران با هر پوششی حاضر شده می‌گویند در حال تفریح هستیم، باید جلویشان گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «ناصر شکریان»امروز(۹تیر) در جلسه فرهنگ گسترش عفاف و حجاب به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب بیان کرد: در هفته مزین به نام عفاف و حجاب جا دارد از شهدای مظلوم حجاب که در مسجد دولت شاه به شهادت رسیدند یاد کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در جمع فعالان قوه قضاییه، افزود: توجه به امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر فرموده نائب امام زمان (عج) در آن مراسم بوده است، امام راحل نیز اعتقاد داشت که مازندرانی‌ها و ایرانی‌ها اجازه نمی‌دهند سواحل ما همچون کناره‌های دریا در غرب شود.

 

حجت الاسلام شکریان یادآور شد: همچنیم مقام معظم رهبری در سفری به چالوس بر لزوم رعایت حجاب و عفاف توسط مسافران داخل شهر و کنار دریا تاکید داشتند، بحث عفاف و حجاب مصوبه شورای انقلاب فرهنگی است و نیاز به گزارش کار دارد، این بخش مظلوم است، جای مدیران یک سری از دستگاه‌های اجرایی در این جلسه خالی است.

 

وی تاکید کرد: اوضاع عفاف و حجاب در ادارات ما نیز نگران‌کننده است، برخی مسافران نگاهشان این است که در مازندران با هر پوششی میتوان حضور پیدا کنند فقط چون در مسافرت و تفریح به سر می‌برند، اینجا دیار علویان است بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، مسئولان به این بحث توجه کنند فکر می کنم برخی‌ها باند هستند، باید جلوی این بی بندوباری‌ها گرفته شود.

کد خبر 1071694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha