آغاز فعالیت فاز دوم درمانگاه سپهر فرهنگیان در اراک

فعالیت فاز دوم درمانگاه سپهر فرهنگیان اراک با حضور خیر مدرسه ساز غلامعلی تولکی آغاز شد.

«غلامعلی توکلی» خیر مدرسه ساز و سلامت استان مرکزی در حاشیه آغاز بکار فاز دوم درمانگاه سپهر فرهنگیان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این درمانگاه با هدف انجام کار خیر و کمک به مردم استان به ویژه قشر فرهنگی و دانش آموز که در راستای آموزش و پرورش آینده سازان این مرز و بوم تلاش می کنند در حال انجام است.

 

این خیر اراکی افزود: انجام کار خیر باید سرلوحه کار و زندگی همگان شود و همه افراد در حد توان در این راستا گام بردارند.

 

غلامعلی توکلی متولد 1316 در شهر اراک است که فعالیت های خود را با کارهای تولیدی در اراک شروع کرده و به گفته خود بعد از بیش از 60 سال تلاش و زحمت به انجام فعالیت های خیر خواهانه در بخش های مدرسه سازی و پزشکی و سلامت پرداخته است.

 

وی با اشاره به اهمیت کار معلمی و فعالیت های فرهنگی بیان کرد: فرهنگیان قشر تاثیرگذار جامعه هستند که باید با آرامش خاطر به امر آموزش و پرروش آینده سازان این مرز و بوم بپردازند لذا درمانگاه فرهنگیان با این هدف در اراک راه اندازی شد.

 

این خیر اراکی با اشاره به اینکه فاز اول این درمانگاه به صورت کامل در حال فعالیت است، ادامه داد: فاز دوم این طرح در زمینی به مساحت  ۲۵۰۰ و با بیش از۸۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی خیر و مشارکت های دولتی در حال ساخت است که امید است بتوانیم درمانگاهی در خور شان و جایگاه معلمان و فرهنگیان و مردم خوب و فهیم اراک تاسیس کنیم.

 

وی به تاسیس چند مدرسه در نقاط مختلف شهری و روستای استان اشاره کرد و گفت: فعالیت در راستای کمک به دانش آموزان و تعمیر و تجهیز مدارس از اولویت ها و برنامه های اینجانب است.

 

 توکلی همچنین به تجهیز مرکز توانبخشی دختران و پسران ناتوان ذهنی در اراک اشاره کرد و گفت: این مرکز چند سالی است که در حال فعالیت است که هم اکنون در حال توسعه و تجهیز این مرکز هستیم.

 

این خیر اراکی همچنین به کمک های نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: در زمان های مختلف و بنا به نیاز با هماهنگی آموزش و پرورش کمک های را برای دستگیری از دانش آموزان نیازمند به آموزش و پرورش داریم که امید است این کمک ها گره گشای مشکلات دانش آموزان باشد.

کد خبر 1071717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha