اجرای طرح قرآنی   ۱۴۵۵ در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۵ همزمان با سراسر کشورآغاز شده و به مدت ۷۰ روز در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان اجرا می شود.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان دریاسوج، اظهار کرد: طرح ملی ۱۴۵۵ به مناسبت ۱۴۵۵ مین سال نزول قرآن با مشارکت نهادها، سازمان‌ها و چهار معاونت صدا و سیما از ۵ تیر آغاز شده و تا ۱۲ شهریور ماه به مدت ۷۰ روز ادامه پیدا می‌کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح ۷۰ آیه انتخاب شده که در این بین هر هفته یک آیه به صورت برجسته مطرح می شود که افراد به راحتی می توانند با حفظ این آیات در این طرح قرآنی شرکت کنند.

 

وی هدف از برگزاری این طرح را انس با قرآن و معرفی نخبگان و استعدادها در این حوزه، با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم عنوان کرد.

 

دولت آبادی یکی از ویژگی های طرح قرآنی ۱۴۵۵ را ورود به عرصه فرهنگ و هنر دانست و ادامه داد: در رشته های خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه ای، طراحی پوستر، داستان نویسی و نقاشی هم جشنواره ای طراحی شده است که اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به موضوعات و آیات محوری انتخاب شده مسابقه پیامکی برگزار و روزانه به ۱۰ نفر جوایزی اهدا می شود.

 

وی افزود: این جشنواره برای گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده و علاقه مندان برای ثبت نام به نشانی اینترنتی qurantv.ir/qbesharat و یا www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

 

گفتنی است، پانزدهمین دوره طرح ملی ۱۴۵۵ با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما با شعار «قرآن، امید و زندگی» تا ۱۲ شهریور در کانون های سراسر کشور به مدت ۷۰ روز اجرا می شود.

کد خبر 1071726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha