۵۴۷۲ نفر ساعت در کردستان آموزش‌هاي مرتبط با استانداردسازي را فرا گرفتند

ژیلا یزدانی گفت: ۵۴۷۲ نفر ساعت از مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و ساير افراد برون سازماني در کردستان آموزش‌هاي مرتبط با استانداردسازي را فرا گرفتند.

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: استاندارد کردستان در سه ماهه‌ اول سال جاری، در آموزش‌های برون سازمانی خود روند صعودی داشته است.

 

 

 وی با اشاره به اینکه خوشبختانه استاندارد در بحث آموزش پیشرفت چشمگیری داشته است، افزود: در راستای تحقق اهداف سازمان ملی استاندارد ایران، در سه ماهه‌ی اول سال جاری این اداره‌کل موفق به آموزش پنج هزار و 472 نفر ساعت، مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و ساير افراد برون سازماني شد.

 


یزدانی عنوان کرد: با توجه به این مهم، واحد آموزش استاندارد کردستان در راستاي پاسخگویی به نیاز سازمان‌ها و نهادهاي متقاضی آموزش‌هاي مرتبط با استانداردسازي، با همکاری مراکز آموزشی تایید صلاحیت شده‌ی سازمان ملی استاندارد ایران، اقدام به نیازسنجی و برگزاري دوره‌هاي آموزشی برون سازمانی در سطح استان می‌کند که این امر از سال 99 تاکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا تنها به صورت مجازی صورت گرفته است.

 

 

مدیرکل استاندارد کردستان اضافه کرد: بر اساس آیین‌نامه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در سه ماهه‌ی اول امسال ٢٨ نفر مدیرکنترل کیفیت تایید صلاحیت شدند و تعداد كل مديران كنترل كيفيت داراي پروانه معتبر به عدد ٣١٤ رسيد.

 

کد خبر 1071744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha