افتتاح  تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در کرمانشاه

طلوعی گفت:امروز ۱۰ تیرماه با حضور معاون وزیر کشور تقاطع شهید سلیمانی و ۶ طرح بزرگ عمرانی، تفریحی و گردشگری شهرداری در کرمانشاه افتتاح می شود.

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: برای اجرای کامل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی، طی ۱۹ ماه ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

شهردار کرمانشاه افزود: برای به نتیجه رسیدن این پروژه روزانه حدود ۶۰۰ نفر مشغول به کار هستند که  با احداث این طرح، معضل ترافیک در این نقطه از شهر حل شد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از ۶ طرح مورد بهره برداری در کرمانشاه  پارک بانوان است که در فضایی به مساحت یک هکتار و مجهز به فضاهایی همچون مسیر دوچرخه، جاده تندرستی، مکان‌های ورزشی و فضای بازی کودکان و با  اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه  افتتاح خواهدشد.

 

 طلوعی تصریح کرد: خیابان غذا در سراب قنبر نیز کرمانشاه مکان یک مسیر گردشگری است که به شهروندان این امکان را می دهد تا در هنگام گردش و پیاده روی از امکانات رفاهی دیگر هم بهره مند شوند ، بهره برداری از مسیر دوچرخه واقع در بلوار طاق بستان به طول ۱۵۰۰ متر که در این طرح همشهریان امکان استفاده از دوچرخه را با ارائه کارت شناسایی ، افتتاح مرکز گردشگری در امور پارکها واقع در تاق بستان و مرکز گردشگری تفریحی در پارک شاهداز دیگر طرح قابل افتتاح خواهد بود.

کد خبر 1071760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha