برنامه‌های عملیات محرم با تدابیر و برنامه‌ریزی منسجم دنبال شود

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان گفت: برنامه‌های عملیات ماه محرم ۱۴۰۰ باید با تدابیر و برنامه‌ریزی منسجم از سوی هیئات مذهبی و کارشناسان فرهنگی دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در سومین نشست با کارشناسان و شورای هیئات مذهبی کردستان که با موضوع عملیات محرم ۱۴۰۰ برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های ماه محرم‌الحرام امسال باید با برنامه‌ریزی منسجم و همکاری کارشناسان فرهنگی و شورای هیئات مذهبی پیگیری شود.

 


وی افزود: برگزاری نشست‌های ایده‌پردازی برای اجرای برنامه‌های محرم متناسب با استان فرهنگی کردستان لازم است و باید کارشناسان در این راستا ایده و نظرات خود را اعلام کنند.

 


وی خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی متناسب با ایام محرم، فعالیت در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت گروههای پرمخاطب پیام رسان‌ها و برگزاری همایش‌های توجیهی ویژه هیئات مذهبی و مداحان باید مورد توجه قرار گیرد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد:برگزاری نشست با نماینده ولی فقیه و متولیان فرهنگی با موضوع محرم و اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرکز در راستای پیشبرد برنامه‌های این ایام باید مورد توجهشورای هیئات مذهبی استان کردستان قرار گیرد.

 


در این نشست بر استمرار کمک‌های مومنانه، برگزاری همایش‌ و نشست‌های توجیهی و بازدید از هیئات مذهبی که در ایام محرم برنامه دارند مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت.

 

در این نشست مقرر شد از پیرغلامان استان کردستان در ایام محرم تجلیل شود.

کد خبر 1071789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha