ویزیت رایگان روزانه ۵۰۰ نفر در کاروان سلامت  شهرداری رشت

محجوب با اشاره به اجرای طرح کاروان سلامت در ۱۰ محله محروم رشت از ارائه روزانه ۵۰۰ ویزیت رایگان در کاروان سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « یاسر محجوب» امروز(پنج‌شنبه، ۱۰ تیر) در جمع خبرنگاران به تشریح طرح سلامت شهرداری رشت که همزمان با دهه کرامت آغاز شد، پرداخت و اظهارداشت: این طرح با رویکرد خالصانه و جهادگرانه به مدت ۱۰ روز در ۱۰ محله رشت اجرا شد که امروز به پایان می‌رسد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت افزود: این طرح در محله‌های عینک، سلیمانداراب، حمیدیان، مسکن مهر، کرد محله و دیگر محلات حاشیه نشین با حضور پزشکان متخصص در راستای طرح سلامت محله محور اجرایی شد.

 

وی از حضور افزون بر هفت متخصص در رشته‌های دندانپزشکی، پزشک زنان و ماما، روانپزشکی، روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره جوانان، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره بالینی در طرح مذکور خبرداد و بیان کرد: متخصص دندانپزشک با کلیه امکانات پزشکی روزانه بالغ بر ۵۰ مورد رسیدگی به بیماری های مربوط به دندان را انجام می‌داد.

 

محجوب با بیان اینکه علاوه بر پزشکان متخصص، سه پزشک عمومی نیز روزانه در این طرح به ارائه خدمات پرداختند تصریح کرد: یک پزشک از آستان قدس رضوی، یک‌پزشک از سپاه پاسداران و یک پزشک از هلال احمر در این طرح همراه کاروان سلامت بودند.

 

وی با اعلام اینکه داروها از طریق داروخانه‌های هلال احمر و سپاه با تخفیف ویژه و قیمت پایین تهیه شد اذعان کرد: اگر بیماری به صورت حاد شناسایی شده با نامه آستان قدس، هلال احمر، بهزیستی و از طریق اورژانس برای انجام کارهای تکمیلی به مراکز درمانی معرفی شد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت آزمایش ایدز، قند خون و فشار خون را از دیگر طرح‌های کاروان سلامت اعلام کرد و افزود: روزانه حدود ۵۰۰ ویزیت و ارائه خدمت در این طرح انجام می شد.

 


 

کد خبر 1071797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha