احترام به بزرگان و پيشکسوتان وظيفه اي اجتماعي است

دهشیری گفت: در دین مبین اسلام از علم، فضيلت و تجربه بزرگان با تعبير نورانيت ياد شده و احترام به بزرگان و پيشکسوتان وظيفه اي اجتماعي دانسته که باید مورد اهتمام همگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامعلی دهشیری به مناسبت هفته قوه قضاییه، به همراه چند تن از معاونین دادگستری با حضور در منزل دو تن از کارکنان بازنشسته دادگستری، اظهار داشت:  پيشکسوتان سي سال از عمر پرخير و برکت خود را در راه خدمت سپري کرده اند و با کوله باري از تجربه، شايسته قدرداني هستند.

وی افزود: از آنجا که دوران خدمت کارکنان دستگاه قضایی در راستاي عدالت و احقاق حق و ابطال باطل بوده است از جايگاه و منزلت ويژه اي در پيشگاه خداوند متعال برخوردارند و می طلبد برای استفاده از تجربه و علم آنان برنامه ریزی صورت گیرد.

شایان ذکر است در این برنامه که معاون منابع انسانی دادگستری و معاون مالی و پشتیبانی دادگستری، رئیس کل دادگستری استان را همراهی می کردند با حضور در منزل محمود سلیمی از قضات صاحب نام و عالم عدلیه که قریب به 40 سال از عمر خویش را در کسوت قضاوت گذراند و همچنین با ابوالقاسم اویسی که از کارمندان بسیار خدوم و ساعی دوران اسبق بدادگستری دیدار و گفتگو شد و لحظاتی نیز به استماع و ذکر تجربیات کاری و خاطرات دوران تصدی آنان پرداخته شد.

کد خبر 1071845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha