توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان قرآنی کردستان

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان کردستان از توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان قرانی استان در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فرید عزت‌پور مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان کردستان دهم تیرماه ۱۴۰۰ در انتخابات هیات مدیره و بازرسین موسسات قرآنی کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد:  اتحادیه موسسات قرآنی استان در  دو سال اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای در استان انجام داد که انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری با ادارات مختلف از جمله ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای تقویت فعالیت‌های قرآنی استان بوده است.

 

 

عزت‌پور بیان کرد: در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان فعالیت جمعی و گروهی وجود نداشت اما فعالیت‌هایی نیز با استفاده از ظرفیت فضای مجازی انجام شده است.

 

 

وی جذب مبالغی از نهادهای مختلف برای اتحادیه موسسات قرآنی استان را از دیگر فعالیت‌های انجام شده دانست و گفت: از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ۱۸ میلیون تومان، خیرین استان پنج میلیون تومان، اتحادیه موسسات کشوری ۵۴ میلیون تومان و اوقاف و امور خیریه نیز ۳۲ میلیون ریال اعتبار جذب اتحادیه موسسات قرآنی شد که بین موسسات قرآنی توزیع شد.

 

 

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان کردستان اضافه کرد: همچنین ۱۰۰ میلیون تومان امتیاز وام قرض‌الحسنه برای اتحادیه‌های استان دریافت شده است.

 

 

عزت‌پور توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان قرآنی را نیز از دیگر فعالیت‌های اتحادیه موسسات قرانی استان دانست.

 

 

وی اذعان کرد: به منظور رصد فعالیت‌ها و پیشنهادات موسسات قرآنی از تمامی موسسات قرانی استان توسط اعضای هیات مدیره بازدید شد.

 

 

وی بیان کرد: حدود ۵۷ میلیون تومان دیگر نیز از سوی اتحادیه موسسات قرآنی کشور در قالب کمک به موسسات استان در نظر گرفته شد که مرحله اول آن واریز شده و مرحله دوم نیز بزودی واریز خواهد شد.

 

کد خبر 1071877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha