خروجی کار فعالان فرهنگی باید احیای امر اهل بیت(ع) باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه فعال فرهنگی باید صالح سازی کند تا انسان ها صالح فکری و فرهنگی شوند، گفت: تبعیت از ولایت فقیه، حفظ انسجام ملی و احیای امر اهل بیت(علیهم السلام) باید اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(10تیر) در جمع فعالان فرهنگی شهرستان رامسر استان مازندران ضمن تقدیر از همه دست‌اندرکاران انتخابات، اظهار کرد: باوجود اجماع منحوس نیروهای ضد نظام و مخالف بر علیه انتخابات که می خواستند مردم را ناامید کنند، شاهد برپایی باشکوه انتخابات بودیم.

نماینده ولی فقیه درمازندران با ابراز خرسندی از حضور ۶۱ درصدی مردم مازندران در انتخابات، بیان کرد: اعتماد مردم شریف ایران اسلامی برای واگذاری مسئولیت خطیر ریاست جمهوری از بزرگترین موهبت های الهی و نشانه شایستگی آیت الله رئیسی بوده است.

 

وی اذعان کرد: خداوند متعال را شاکریم که از دل حضور باشکوه مردم در انتخابات، فردی منتخب شد که در راستای جریان انقلابی قرار دارد و ایده‌ها و شعارهای انقلابی را احیا خواهد کرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی از تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب به عنوان مهمترین جنگ در حوزه فرهنگ یادکرد و گفت:  فعالان فرهنگی با فرهنگ مهاجم و بیگانه مقابله می کنند وجود این فعالان فرهنگی یک نعمت است و جای بسی شکرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه جنس بعثت جنس فرهنگی است، افزود: خداوند با فرستاندن پیامبر(ص) می خواهد فرهنگ انسان ها را عوض کند از یک فرهنگ جاهل که ضلالت است به یک انسان دارای فکر و ایده توحیدی برسیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: حضرت علی (ع) در آغاز عهد نامه مالک اشتر چهار دستورالعمل کلی را مطرح می کند که مهمترین آن صالح سازی بوده است.فعال فرهنگی باید صالح سازی کند تا انسان ها صالح فکری و فرهنگی شوند.

 

وی با بیان اینکه مهمترین فعال فرهنگی پیامبراسلام(ص) بوده است، گفت:فعال فرهنگی اجتماعی عنوان گرانسگی است، فعال فرهنگی نباید منفعل باشد.فعالان فرهنگی نباید مرعوب فضا شوند تا راکد و نیمه فعال دیده شوند .

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم ایران ظاهر و باطنی دارند باطن ای ملت عمدتا عاشورایی است اما بعضی اوقات ظواهر تعدادی از مردم ما به گونه ای دیگر مشاهده می شود که باید برای حفظ اعتقادات این مردم شریف و دلداه اهل بیت(علیهم السلام) تلاش کنیم.

 

وی اذعان کرد: فعالان فرهنگی مجاهد هستند، این ارزش کلمه مجاهد را باید درک کنید. تبعیت از ولایت فقیه، حفظ انسجام ملی و احیای امر اهل بیت(علیهم السلام) باید اولویت باشد.

 

کد خبر 1071919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha