هنرمندان از ظرفیت مسؤولان برای حل مشکلات استفاده کنند

پزشکیان از سه گانۀ «دانش و علم»، «باور و اعتقاد» و «مشارکت و همراهی» به عنوان مثلثی یاد کرد که می تواند آدمی را به هر آنچه می خواهد، رهنمون شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ‌«مسعود پزشکیان» در جمع هنرمندان تئاتر تبریز، مهم ترین عامل پدیدار شدن مشکلات را بی اعتنایی به مسیرِ پذیرفته شدۀ جهانی دانست و اظهار داشت: دنیا امروز به این طرف می رود که در کنار مهارت اصلی که به شهروندان جامعه تعلیم داده می شود، مهارت های 5گانۀ دیگری را هم آموزش دهد که شامل «مهارت برقراری ارتباط»، «مهارت انجام کارها به صورت تیمی»، «مهارت مدیریت»، «مهارت حل مساله» و «مهارت سازمان دادن» است.

وی هنرمندان را نیز درگیرِ پیامدهای عدم تسلّط به این مهارت های 5گانه برشمرد و افزود: اگر هنرمندان و از جمله فعالان تئاتر به غیر از هنر نمایش، به هنرِ مهارت های 5گانه مجهز بودند، هم می توانستند با برقراری ارتباط مناسب با مسئولان و انتقال درست پیام های خود، از ظرفیت آنان برای حل مشکلات استفاده کنند و هم با مردم و مخاطبان تئاتر ارتباط اصولی برقرار کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس، از سه گانۀ «دانش و علم»، «باور و اعتقاد» و «مشارکت و همراهی» به عنوان مثلثی یاد کرد و گفت: خاطرنشان کرد: این سه گانه می تواند آدمی را به هر آنچه می خواهد، رهنمون شود.

پزشکیان با بیان اینکه توسعۀ سالن و توسعۀ زیرساخت ها کار چندان دشواری نیست، تاکید کرد: اگر ضمن باور عمیق به خواسته مان، مجهز به دانش لازم هم باشیم و همگی دست در دست هم داده و از پتانسیل های موجودِ مختلف استفاده کنیم، می توانیم به هر آن چه که می خواهیم، دست پیدا کنیم.

کد خبر 1071970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha