کارگاه آموزشی ساخت تنور سنتی در آستارا برگزار شد

کارگاه یکروزه آموزشی ساخت تنور سنتی در روستای عنبران بخش مرکزی شهرستان آستارا برگزار شد.

«سید رضا میرنظری» در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: کارگاه آموزشی ساخت تنور سنتی با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با صنایع دستی که ریشه در دل این آب و خاک دارد، برگزار شد.

 

مسئول گروه جهادی زنده یاد سید علی اصغر میرنظری با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی بیش از ۲۰ نوجوان و جوان از پایگاه های مقاومت بسیج آستارا حضور داشتند، افزود: در برگزاری این کارگاه آموزشی سپاه ناحیه آستارا، حوزه مقاومت بسیج شهری و معاونت های این حوزه مشارکت داشتند.

 

وی به راه اندازی کارگاه خانگی ساخت و عرضه تنور سنتی به منظور احیای پخت انواع نان محلی در مراکز بوم‌ گردی و اقامتگاه ‌های گردشگری اشاره کرد و گفت: این کارگاه در روستای عنبران راه اندازی شده است.

 

میرنظری با بیان اینکه این کارگاه به همت گروه جهادی زندن یاد سید علی اصغر میرنظری راه اندازی شده است، گفت: بسیج هنرمندان، حوزه علمیه و گروه جهادی شهید فارسی شرکت انبارهای عمومی گمرک نیز در راه اندازی این کارگاه همکاری کرده اند.

 

مسئول گروه جهادی زنده یاد سید علی اصغر میرنظری در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت از هنرمندان صنایع دستی،خاطرنشان کرد: حمایت از هنرمندان صنایع دستی علاوه بر درآمدزایی به اشتغالزایی ساکنین منطقه نیز کمک شایانی می کند.

کد خبر 1072009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha