کرونا ۶  استان فارسی را قربانی کرد

همتی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و ۸۲۷ نفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی» امروز (جمعه 11 تیر) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به ۲۹۶ هزار و ۸۷۹ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 6 فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و 827 نفر است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 292 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 148 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۶۹ هزار و ۹۴ نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تاکید کرد: از آن جایی که زنگ خطر موج پنجم کرونا در استان به صدا درآمده لازم است به رعایت نکات بهداشتی لازم بیش از پیش توجه شود.

کد خبر 1072025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha