دولت جوانان حزب اللهی و انقلابی راه علاج مشکلات کشور است

حجت‌الاسلام معصومی رفع مشکلات کشور امروز به دست دولت جوان انقلابی و حزب اللهی است گفت: بهره‌گیری از ویژگی‌های مدیریت در تراز انقلاب نباید فراموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان ، حجت‌الاسلام «عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره داشت وگفت: دولت جوانان حزب اللهی در زمره مطالبات معظم‌له در حوزه رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی است.

 

امام جمعه رویان ضمن بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت جوانان حزب اللهی و انقلابی راه علاج مشکلات کشور است اضافه کرد: ایشان همچنین در جای دیگر فرمودند منظور از دولت جوان افراد زیر ۳۰ ساله نیست بلکه تلفیقی از انگیزه و نیروی جوانی و همچنین تجربه مدیران در سطوح مختلف می‌تواند به ایجاد دولت جوان انقلابی کمک کند.

 

وی با تأکید براینکه دولت جوان انقلابی در واقع دولتی است که ویژگی‌های آن مردمی بودن همچنین تلاش برای رفع مشکلات و کار جهادی است ادامه داد: در کمترین زمان بهترین نتیجه را داشته باشد و این مطالبه مردم از دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

 

حجت الاسلام معصومی در ادامه از سخنان خود با اشاره به اینکه وضعیت فعلی افغانستان بسیار نگران کننده است اظهار داشت: امروز نه فقط آمریکا بلکه روسیه و حتی پاکستان هم به دنبال منافع خود هستند و این شرایط بدی را پدید آورده است.

 

امام جمعه رویان با بیان اینکه تلاش طالبان برای قدرت آینده‌ای خطرناک است، گفت: حرکت و مبارزه با آمریکا با عنوان جهاد بر علیه کفر است اما این گروه ۱۵ فرقه دارد که در آن رویه‌ای واحد نیست و هر کس طبل خود را می‌زند از این جهت اختلاف بین فرق داخلی یک پدیده خطرناک است.

 

وی با اشاره به اینکه طالبان به نام دین کارهای تکفیری کرده و یکدیگر را می‌کشند و این خواسته دشمنان است اظهارداشت: طالبان اکثراً مجاهدانی هستند که تفکر داعشی بین برخی شأن رواج دارد اما داعشی نیستند چون داعش از اکثر مسلمانان انتقاد می‌کرد و با فرماندهی واحد از جانب آمریکا از سلفی‌های افراطی عربستان و تکفیری دستور می‌گرفتند.

کد خبر 1072034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha