شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است و کسانی که بر سر کار می‌آیند باید خودشان را وقف خدمت مردم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا کشور اظهار داشت: حفظ اقتدار نظام اسلامی با وجود مرزهای خشکی و آبی فراوان و داشتن ۱۵ کشور همسایه سبب متحیر شدن دیگران شده که مجموعه نظام اسلامی چگونه در میان این همه بلایا و حوادث توانسته خودش را حفظ کند.

 

کار مرزبانی ادامه راه رزمندگان اسلام است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: آگاهی بخشی و بصیرت بخشی نیروهای مرزبانی و تشکیل و تحول ساختاری نشان دهنده هوشمندی مقام معظم رهبری و فرماندهان ستاد مشترک است.

 

وی به روزرسانی مرزبانی‌ها را اقدامی مهم خواند و بیان داشت: کار مرزبانی ادامه راه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از میهن اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه عنوان داشت: دشمنان نسبت به شکل ساختار نیروهای نظامی ایران سردرگم هستند.

 

وی ادامه داد: اینکه ارتش و سپاه و سایر نیروهای نظامی می‌توانند بدون هیچ تنشی در کنار هم همچون پیکره یک انسان عمل کنند و با هم هماهنگ هستند برای دشمنان جای سؤال است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال اخیر کشور  دچار مشکلات و آسیب‌هایی شده است، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید دقت کنیم که آسیب‌های گام اول تکرار نشود.

 

وی به شروع کار دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است که همه کسانی که بر سر کار می‌آیند باید خودشان را وقف خدمت مردم کنند و به دنبال نفع خودشان نباشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: وقف به خدمت به این معناست که دیگر خود نفعی نبرده بلکه مردم باید ببرند.
 

 

کد خبر 1072040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha