مردم ایران با مشارکت انتخاباتی اخیر تیر را به هدف زدند

حجت الاسلام عبداللهیان با تأکید براینکه مردم هرزمان و مکانی که برای اصل انقلاب اسلامی احساس خطر کردند به میدان آمدندگفت: مردم ایران با مشارکت انتخاباتی اخیر تیر را به هدف زدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «حمید عبداللهیان» در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرودگفت: رسانه های بیگانه و منافقان که دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار نفر آلوده است از چند ماه پیش از برگزاری انتخابات ، تلاش کردند مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند.

 

امام جمعه موقت شاهرود با تأکید براینکه مردم با شرکت در انتخابات و حضوری پر شور امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند ادامه داد: از ابتدای انقلاب در فتنه ها و حوادث سخت و حماسه های سیاسی مردم به میدان آمده و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

 

وی بابیان اینکه نه تنها دشمن بلکه برخی عوامل داخلی نیز در انتخابات کوشیدند تا ته دل مردم را خالی کنند، ابراز داشت: این افراد سال‌ها در مدیریت اجرایی کشور نقش داشتند اما در این برهه کوشیدند تا با همسویی دشمن فضای کشور را برهم بزنند که آن‌ها نیز تیرشان به سنگ خورد.

 

حجت الاسلام عبداللهیان بااشاره به اینکه علیرغم آنکه برخی انتظار مشارکت ۲۵ درصدی را داشتند اما دیدیم که ۵۰ درصد در این برهه به صحنه آمدند، تصریح کرد: این سرمایه و دستاورد بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

 

امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه حضور جانانه رهبر معظم انقلاب در میدان انتخابات و تحلیل ایشان از اوضاع سیاسی کشور باعث اقناع افکار عمومی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات شد، افزود: در انتخابات اخیر حتی جناح‌های مختلف نیز نتوانستند شکوه این حماسه را زیر سوال ببرند و در نهایت همه گروه‌های مردمی در این عرصه حماسه آفریدند.

 

وی به مذاکرات نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون دیپلمات های ما هفت دور با غربی ها مذاکره کردند و به نظر می رسد آمریکا و دنباله روهایش از فشار حداکثری به دنبال مهار حداکثری ایران هستند.

 

حجت الاسلام عبداللهیان اضافه کرد: به همین دلیل به دنبال اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان هستند و با چانه زنی می خواهند دسترسی به موقعیت های حساس ما را افزایش دهند و محدودیت های زمان داری که در برجام پذیرفته بودیم را دائمی کنند بدون اینکه امتیازی بدهند.

 

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه غربی ها در صدد هستند با الحاقیه هایی مسائل موشکی و منطقه ای را هم به مذاکرات اضافه کنند، افزود: آن ها می خواهند رهبری مقاومت را با قطع رابطه با نیروهای مقاومت در دنیا از ایران بگیرند اما همان طور که تاکنون شکست خوردند در ادامه باز هم شکست می خورند و مانند وقتی که حشدالشعبی را بمباران کردند و فردای آن روز پاسخ شدیدی گرفتند.

کد خبر 1072064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha