مسئولان برای تامین زیرساخت های آبرسانی آستارا برنامه ریزی کنند

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: مسئولان استانی و محلی برای تامین زیرساخت‌های آبرسانی به شهرستان آستارا، برنامه و تدبیر لازم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که در محل مصلی این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب، اظهارکرد: شهدای محراب سند اثرگذاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه هستند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه دشمنان به دلیل ترس و هراس از تاثیر کلام عالمان دین، آنها را به شهادت رساند، افزود: اگر امروز نیز حرکت و رفتاری جهت تضعیف نهاد نماز جمعه انجام شود مصداق نفاق و گام نهادن در راه دشمن است.

 

وی به مشکلات ناشی از قطعی مکرر آب شرب مشترکان اشاره کرد و گفت: از مسئولان استانی و محلی خواستارم برای تامین زیرساخت‌های آبرسانی به شهرستان آستارا، برنامه و تدبیر لازم را بیاندیشند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه قطعی مکرر آب در کنار خاموشی هایی که برنامه سراسری دارد، شهروندان آستارا را رنج می دهد، تصریح کرد: عمده محل تامین آب شرب آستارا از رودخانه هاست و در تابستان به علت گرما و تبخیر آب، حجم منابع رودخانه ها کاهش می یابد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا قطعی آب را گلایه اصلی این روزهای مردم این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: متولیان امور آب باید برای رفع این مشکل که هر سال در تابستان سبب رنجش مردم می شود، چاره اساسی بیاندیشند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به سد نیمه تمام لاستیکی خانه های آسیاب اشاره کرد و گفت: مسئولان امر برای به اتمام رسیدن این پروژه تمام توان خود را به کار گیرند تا با بهره برداری از آن، بخشی از مشکلات آب شهرستان برطرف شود.

کد خبر 1072075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha