برابر مشکلات صبر کنیم/ نفوذ دشمن در کشور خطرناک است

حجت الاسلام میردامادی گفت: تحریم، شرایط سخت اقتصادی و مشکلات معیشتی امتحان الهی برای ما و باید در برابر مشکلات صبر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، حجت الاسلام سید «مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به مشکلات معیشتی و شریط سخت اقتصادی اشاره کرد و اظهارداشت: مردم نسبت به این معضلات گلایه دارند اما در برابر نظام خود را حفظ می کنند.

 

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: تحریم، شرایط سخت اقتصادی و مشکلات معیشتی امتحان الهی برای ما و باید در برابر مشکلات صبر کنیم و در گشایش و اتفاقات خوب شکی نیست.

 

وی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را برای یاس و ناامیدی مردم بکار گرفته بود،‌تصریح کرد: دغدغه های زیادی در خصوص مشکلات کشور وجود داشت ولی مردم با وجود تلاش های دشمن، اما نزدیک به 50 درصد در انتخابات شرکت کردند.

 

حجت الاسلام میردامادی اضافه کرد: بسیاری از مردم به دلیل شرایط کرونا و یا شلوغی صف های محل اخذ رای فرصت برای رای دادن پیدا نکردند که با این شرایط مشارکت بالای 50 درصد بود.

 

دوستی با دشمن نفعی برای کشور ندارد

 

وی با اشاره به اینکه مذاکره و دوستی با دشمنان و استکبار جهانی منفعتی برای ما نخواهد داشت، تصریح کرد: دشمنان با عدم استقامت ما به اهداف خود می رسند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آمریکا حقوق بشر را از بین برده است، گفت: دولت های آن ها به دلیل دوری از خدا با مشکلات زیادی روبرو بوده و دولت آنان به زودی نیز سرنگون خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: تامین هزینه از عربستان برای جنگ با مردم مظلوم یمن، نمونه هایی از تضعیف حقوق بشر است که نابودی دولت های ظالم آمریکا از جمله آن است.

 

کد خبر 1072088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha