آمریکایی ها به اصول و حقوق بین الملل اعتقادی ندارند/ دانشمندان ایرانی در اوج تحریم ها واکسن کرونا را تولید کردند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه دانشمندان ایرانی در اوج تحریم ها واکسن کرونا تولید کردند گفت: آمریکایی ها به اصول و حقوق بین الملل اعتقادی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۱۱ تیر با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: ماه ذی قعده مناسبت های فراوانی دارد که باید نسبت به مستحبات و اعمال وارد شده در ایام آن توجه شود. 

امام جمعه کرج افزود: شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و روز دحوالارض را در پیش داریم که هر دو از روزهای خاصی است به ویژه دحوالارض که ضروری است در آن روز تفکر و دقت شود و نشانه های توحید و قدرت بی نهایت خداوند را دریابیم.

وی با اشاره به اهمیت عبادات و مناجات های روز دحو الارض توصیه کرد: روایاتی در المراقبات مرحوم میرزا جوادآقا ملکی تبریزی در خصوص اهمیت این روز آمده است که با مراجعه به آن می توان حاجات خود را بیان کرد.

وی اظهار کرد: سابقه جنایات آمریکا در ایران در اولین دخالت غیررسمی برای ورود به ایران به سال ۱۸۳۰ میلادی یعنی ۱۲۰۹ شمسی می رسد که اوج آن نیز به دوران پس از انقلاب اسلامی برمی گردد و تجاوز نظامی واقعه طبش و تحریم های متعدد که هر کدام با هدف تسلط بر ایران اسلامی انجام شد. 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز اظهار کرد: برنامه ریزی استکباری آمریکا در قالب حذف اسلامیت از جمهوریت و جدا کردن دین از سیاست و جایگزین ساختن افراطی گری و غوغاسالاری همچنین ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای از جمله اقداماتی انجام شده است.

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: آمریکایی ها به اصول و حقوق بین المالل اعتقادی ندارند و روسیاهی برای آنان همواره می ماند؛ نمونه اخیر جنایات گورهای دسته جمعی کودکان در کانادا است که به نوبه خود با این همه ادعای حقوق بشری بازهم جنایات آنان برملا می شود.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: این یک حقیقت است که آمریکا باید عراق را ترک کند و رژه حشدالشعبی به خوبی آمریکا را خوار کرد و نشان داد که مردم منطقه به خوبی خودشان می توانند امنیت شان را حفظ کنند.

وی توضیح داد: منشاء ناامنی ها خود آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه هستند در عین حال نباید از نظر دور داشت که جای آمریکا را انگلیسی ها نگیرند. 

حسینی همدانی در بخش دیگر سخنان خود از اقدام رهبرمعظم انقلاب نسبت به تزریق واکسن به عنوان حمایت از دانشمندان کشور نام برد و بیان کرد: دانشمندان ایرانی در اوج تحریم ها توانستند این واکسن را تولید کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز در پایان خاطرنشان کرد: انتصاب حجت الاسلام اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه از طرف مقام معظم رهبری تبریک عرض می کنیم، انتظار می رود سند تحول قائم به فرد نباشد و در فرآیند قضایی نیز شاهد تحولات موثری باشیم. 

 

 

کد خبر 1072096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha