مسابقه کتابخوانی «سلیمانی عزیز» در کانون «دوستان آسمانی» برگزار می شود

گواهیان از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلیمانی عزیز» ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از رویکردهای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است که این مهم با اجرای برنامه های مختلف در راستای جذب و علاقمند کردن بچه های مسجد به سمت کتاب انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از جمله این فعالیت ها در راستای جذب و تشویق اعضای کانون به سمت کتاب را برگزاری مسابقه کتابخوانی برشمرد و افزود: این برنامه در مناسبت های مختلف در طول سال برگزار می شود.

 

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلیمانی عزیز» خبر داد و گفت: در جدیدترین رویداد کتابخوانی که در این کانون فرهنگی و هنری در حال اجرا است مسابقه ای از کتاب «سلیمانی عزیز» برگزار شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این کتاب خاطراتی متفاوت و خوانده نشده از «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» را بیان کرده است، عنوان کرد: این اثر حاصل مصاحبه ها، گفتگوها و خاطرات شفاهی دوستان، هم رزمان و آشنایان شهید سلیمانی بوده که سعی دارد با قلمی ساده و دلنشین، گوشه ای از زندگی مرد همیشه در صحنه جبهه مقاومت را پیشکش نگاه خوانندگان کند.

 

وی مهلت نام نویسی برای شرکت در این مسابقه را تا روز سه شنبه 22 تیرماه عنوان کرد و اظهار داشت: زمان برگزاری مسابقه روز پنجشنبه 24 تیرماه اعلام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه نام نویسی و شرکت در این مسابقه از طریق سایت این کانون انجام می شود، خاطرنشان کرد: راهنمای نام نویسی و شرکت در آزمون در گروه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه کتاب «سلیمانی عزیز» نیز در سایت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» میسر است، اظهار کرد: در پایان به نفرات برتر این مسابقه کتابخوانی جوایز نفیسی اهدا می شود.

کد خبر 1072191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha