برگزاری کلاس های هنری و آموزشی  توسط  کانون  فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(ع) ملایر

سعادت گفت: برگزاری کلاس های خوشنویسی و خیاطی برای بانوان از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر در اوقات فراغت است.

«افسر سعادت »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر با بیان اینکه این کانون حدود یکصد نفر عضو دارد گفت: بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت تا کنون برنامه های مختلفی را برای اعضا داشته افزود:اعضای کانون فعالیتهای مختلفی از جمله کمک در ساخت حسینیه  تعمیرات مدارس ، برگزاری کارگاه های مختلف و.. را داشته و در این امور مشارکت کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری جیجان رود هیچ گاه تعطیل نبوده و فعالیتهای آن در قالب برنامه های مختلف به صورت مستمر ادامه دارد افزود: در ایام کرونا تا کنون نیز برنامه های مختلفی از سوی کانون در راستای خدمت رسانی به مردم روستا انجام شده است.

 

سعادت با اشاره به اینکه برای اوقات فراغت نیز بر نامه ریزیهای لازم توسط کانون در حال انجام است افزود:  برگزاری کلاسهای خوشنویسی برای بانون از جمله برنامه های ابن کانون در اوقات فراغت است.

وی همچنین از برگزاری کلاس خیاطی برای بانون در ایام تابستان توسط ابن کانون خبر داد و افزود: در این زمینه  نیز تا کنون چهل نفر ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه این کلاس ها از نیمه دوم تیر ماه شروع می شود گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا این کلاسها به صورت محدودتر و سه روز در هفته برای هر گروه تشکیل می شود.

سعادت ادامه داد: در راستای حمایت از خانواده های نیازمند نیز طی دو ماه گذشته  بیش از 15 بسته معیشتی در قالب برنج، گوشت،  روغن و... تهیه و در بین این خانواده ها توزیع شد.

وی افزود: همچنین  200 عدد ماسک  و ضد عفونی کننده  نیز از سوی کانون به صورت رایگان در بین مردم روستا توزیع شد.

کد خبر 1072233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha