اعلام نتایج مرحله اول آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن

نتایج مرحله اول آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم امروز ۱۲ تیر ماه بر روی سایت تلاوت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نتایج مرحله اول آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد. این آزمون در 31 اردیبهشت ماه 1400 با حضور 8096 شرکت کننده و بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره از آزمون می توانند با مراجعه به سایت تلاوت و یا لینک http://telavat.ir/fa/node/56053 و با وارد کردن کد ملی خود از نتایج مرحله اول آزمون فوق اطلاع پیدا کنند.

 

 

در ذیل چند نکته حائز اهمیت که از سوی دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به انها اشاره شده آمده است.

۱- جهت مشاهده نتیجه آزمون، درج کد ملی ثبت نام شده به عنوان رمز عبور، الزامی است.

۲- چنانچه هر یک از داوطلبان نسبت به نتیجه درج شده اعتراضی دارند، حداکثر تا تاریخ  1400/04/20  فرصت دارند متن اعتراض خود را از طریق ارسال نمابر(فکس) به شماره 02166955979 اعلام نمایند؛  بدیهی است پس از تاریخ مذکور هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۳- آزمون مرحله دوم (شفاهي) در محدوده زمانی هفته  اول شهریورماه سال جاري در مراکز استانها برگزار خواهد شد و زمان و مكان دقيق حوزه‌هاي آزمون شفاهی در تاريخ 25 مردادماه  از طريق همين درگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛‌  به قبول‌شدگان حفظ ۱۰ جزء، مدرک هم‌تراز دیپلم با عنوان مدرک درجه پنج، به حافظان بیست جزء، مدرک درجه چهار و هم‌تراز فوق‌دیپلم و به حافظان کل قرآن، مدرک درجه سه و هم‌تراز لیسانس اعطا می‌شود.

مدارک این آزمون پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم توسط شرکت‎ کنندگان، با امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطاء می‌شود.

کد خبر 1072242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha