زیرگذر شهید کشوری ایلام افتتاح شد

زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام با حضور «مهدی جمالی نژاد» رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاون عمرانی وزیر کشور، خانواده شهید کشوری و مسئولان ارشد استان ایلام به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار ایلام، مقامات سیاسی، اجرایی، نظامی و انتظامی،  زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام افتتاح شد.

 

زیرگذر شهید کشوری آذرماه سال ۹۸ کلنگ زنی شد و بعد از ۱۸ ماه و با بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال و در آستانه برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام افتتاح شد.

 

این آیین با حضور خانواده شهید کشوری، معاون عمرانی وزیر کشور، مسئولان نظامی، امنیتی، هوانیروز ارتش، مسوولان دستکاه های اجرایی و جمعی از شهروندان برگزار شد.

 

شهردار ایلام هم در این آیین با اشاره به مزایای افتتاح پروژه زیر گذر شهید کشوری، گفت: کاهش بار ترافیکی در میدان شهید کشوری سابق یک ضرورت و مطالبه همگانی بود که با ایجاد زیرگذر شهید کشوری بار ترافیکی این نقطه پرتردد کاهش محسوس یافت.

 

طالب صادقیان خاطرنشان کرد: شهر ایلام در سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از خودروی شخصی به جای ناوگان حمل و نقل عمومی است که این معضل باعث رشد ترافیک شهری در ایلام شد.

 

 

وی یادآور شد: یکی از اهداف شهرداری در طی این سال ها، ایجاد شهری انسان محور و کاهش استفاده از خودروهای شخصی بوده است که با احداث طرح های مختلف از جمله پیاده راه آیت الله طالقانی و سعدی یا زیرگذرهای رسالت و شهید کشوری در راستای این اهداف بود.

کد خبر 1072256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha